Fat Failure

Nu har det gått ett tag och man har numera bytt siffra när man ska svara på vilken ålder man har. David har åkt tillbaka till Sverige igen och skolan har startat med storm. Efter en vecka i skolan har en hel del hänt, en kurs blev inte av så att man var tvugnen att hoppa in i en annan samt att det har varit full rulle med det mesta. Mitt i allt har man numera insett att den oövervinnerliga siffran 21 är över och jag tillhör nu genren tjock, vilket jag alltid kommer att placeras in i. Känns inte så uppmuntrande men det är det mycket som inte är för stunden. Räddningen är i alla fall att man har fått träffat en hel drös med härliga människor från förr samt nya, arbeta med fantastiska lärare samt njuta av det vackra vädret. Det är det som för stunden känns positivt i livet, om man även inkluderar mat. Det är förmodligen det jag får leva på för stunden. Det blir nog bättre, annars inte. Om inte vet jag tusan vad jag gör åt saken. Då blir jag inte bara tjock utan helt misslyckad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0